Belépés

Regisztrálás




ok Szállítási díj 1380Ft -tól, Az Ingyenes szállításhoz
24.888 Ft vásárlás szükséges

0
Bevásárlókosár
Nincs termék a kosárban.

Milyen módokon fizethetem ki a vásárlás összegét?

Webáruházunkban fizethet Banki előreutalással, és utánvéttel. Az utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek költsége a szállítási költségek menüpontnál található.

A kijelölt mennyiségű terméket nem tudom a kosaramba tenni, mit tegyek?

Hívja elérhetőségeinket.

Nincs raktáron az  a termék, amit választottam, mit tegyek?

Írjon nekünk email címre, munkatársaink munkanapokon a legrövidebb időn belül megválaszolják levelét.  Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20/942 2753

Átvehetem az elkészült csomagot személyesen is?

Igen. Amennyiben Ön a termékek megrendelési folyamatának lépései során a szállítási módhoz a személyes átvételt választja, értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket a telephelyen veheti át.

Miért nem tudom leadni a megrendelésemet a webáruházba? 

Adatfrissítés és karbantartás miatt kisebb technikai problémák előfordulhatnak a megrendelés alatt. A technikai problémák elhárításán folyamatosan dolgozunk, szíves megértésüket előre is köszönjük.

Adott termékeket szeretnék keresni, mit tegyek?

Amennyiben a termék név vagy a termék kódszám alapján keres, akkor a Keresés sorba kattintva beírhatja a termék nevét vagy a termék kódszámát így listáztatva az Ön által keresett terméket vagy termékeket.

Hogyan vásároljak a webáruházban?

Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheti ezt. Amennyiben megtalálta a vásárolni kívánt terméket, válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira kíváncsi a terméknévre kattintva jut el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheti kosarának tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használja a frissítés ikont. Amennyiben befejezte a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintania, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezeti Önt a rendszer a folyamaton. 

Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?

Ön három lehetőség közül választhat. 1. Választhat futárszolgálattal történő szállítást, mely esetén a csomag cégünk automatikus rendszerén keresztül megy át és a futárszolgálat az Ön által megjelölt címre szállítja ki a megrendelt termékeket. 2. Csomagját kérheti Posta pontra 3. Személyes átvétel választása esetén telephelyen veheti át a megrendelt és előre összekészített termékeket. 

Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog ezután történni?

Vásárlásáról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk az Ön e-mail címére, melyben az Ön által választott szállítási mód szerinti áruátvételről is tájékoztatjuk.

Hol kaphatok információt a csomag hollétéről?

Amennyiben már feladásra került a csomagja, az Ön Neve címe, egyedi azonosító alapján tud csomagja hollétéről érdeklődni a futárszolgálat által küldött elérhetőségeken, vagy a következő elérhetőségeken. Tel:  7-14-ig 20/9422753  14 óra után 20/3371605  -  E-mail: color59@vnet.hu

Figyelem! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelte a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről, akciókról?

Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre.

Kihez fordulhatok személyesen a kérdéseimmel? 

Kérdéseivel forduljon Vevőszolgálatunkhoz. Tel:  7-14-ig 20/9422753  14 óra után 20/3371605  -  E-mail: color59@vnet.hu

Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?

A vásárláshoz előzetesen nem szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció.  Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)

Hajfestékek, PPD mentes hajfesték, Ammóniamentes hajfestékek széles választékát kínáljuk!

Amennyiben a weboldal használata során problémája vagy kérdése merül fel, a lenti elérhetőségeken és módon veheti fel a kapcsolatot a webáruház Üzemeltetővel.

Sikeres Fodrászkellék Kft
8175 Balatonfűzfő
Tölgyfa utca 1.
Adószám:13992422219
Tel: 20/9422-753   20/5302371 
Fax:88/450-570  
E-mail:   color59@vnet.hu

Kérdéseit hétfőtől péntekig, 7-14 óra között a fodrászcikk webáruház dolgozójának a Tel: 20/9422-753  számon teheti fel.
 
Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a használatot illetően, akkor ezen a számon segítünk megoldani a problémát.  Hívható 9-18 óra között!  Telefonszám: +36 20 3371-605

Üzenetét itt küldheti el:
 
{rsform}

Szolgáltatási, használati, szerződési feltételek elfogadása. Ahhoz hogy ÖN igénybe tudja venni az áruház szolgáltatásait, el kell olvasnia és el kell fogadnia az itt található Általános szerződési feltételeket, és ( vagy) az Adatvédelmi szabályzatot is. A szolgáltatások igénybevételével Ön elismeri hogy elolvasta mindkettőt, és egyetért az azokban leírtakkal.

.............

Az Általános Szerződési Feltételek (ASZF) olvasásához, letöltéséhez, kattintson ide!

..................................................................................................................

Nirvel Fodrászkellék bolt - Az Adatvédelmi szabályzat olvasáshoz és letöltéshez kattintson ide!

..........

A Nirvel fodrászkellék boltban feltüntetett árak bruttó árak, tehát áfával együtt, és forintban értendők, és nem tartalmazzák a szállítási költséget! Csomagolási költséget nem számítunk fel!

..........

 

 

Elérhetőségeink:

Sikeres Fodrászkellék Kft  -- Adószám:13992422219
8175 Balatonfűzfő  Nefelejcs utca 7.   -  Tel:  7-14 ig 20/942 2753  -  20/530 2371  -  14 óra után -  20/337 1605 E-mail: frizura59@invitel.hu


Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a hajfesték, vagy egyéb termék használatot, hajfestést illetően, akkor keressen bennünket, segítünk megoldani a problémát.

Ügyfélszolgálat:
Sikeres Fodrászkellék Kft  8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel:  7-14-ig 20/9422753  14 óra után 20/3371605  -  E-mail: color59@vnet.hu   Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
 
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az  ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a  Az ,,  Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.

Legújabb termékek

Strapabíró Fodrász hajszárító!

Otthoni használatban örökös

hajszárító 

Webáruházunkban több különböző kedvezmény szintet, minőségi kategóriákat, és mindezekhez alacsony árakat ajánlunk!

tovább a kedvezményekhez

hajhosszabbitas